Klanukariailt Wiki
Advertisement

Kariai yra suaugusios Klanų katės kurios maitina ir saugo Klaną. Jų pareigos yra labai svarbios viso Klano išgyvenimui.

Aprašymas[]

Kariai buvo mokomi kovoti, medžioti.Į mokymą įtraukiamos ir Kario elgesio taisyklės. Jie turi rūpintis ir apsaugoti senesnio amžiaus kates, ar tas kates kurios dėl kokių nors priežasčių negali palikti stovyklos.

Kariai sudaro didžiąją klano dalį: kiekviena katė yra, buvo, arba bus kariu (išskyrus vaistytojus)nebent jie mirs prieš tampant kariu (pvz Anglis).Paprastai valdovės vėl tampa kariu kai jų kačiukai užauga į mokinius ,nebent vėl susilaukia kačiukų.

Užduotys[]

  • Sienų žymėjimas
  • Išvyti iš teritorijos įsibrovėlius
  • Stovyklos apsauga
  • Stovyklos saugojimas ir pavojaus paskelbimas jei kas įsiveržė
  • Medžioti Klanui ir grobį parnešti į Klaną
  • Rūpintis senoliais ir valdovėmis. Patarnauti vaistytojams.
  • Mokyti būsimus karius

Mokymas[]

Kačiukai tampa mokiniais nuo šešių mėnulių amžiaus ir tampa kariais kai jų mokytojas nusprendžia ,kad jo sugebėjimai ir žinios yra patenkinamos kaip kario. Paprastai mokinys mokinamas ne trumpiau kai jam yra dvylika mėnulių (žinoma būna išimčių). Katės tampa mokiniais po vado Mokinio vardo suteikimo ceremonijos, o kariais po Kario vardo suteikimo ceremonijos.

Mokytojai

Mokytojas yra karys kuris moko jam paskirtą mokinį ,kad šis taptu kariu. Prieš kariui tampant ginklanešiu jam reikia būti išmokinus nors vieną mokinį. Mokytojai paprastai moko savo mokinius kautis, medžioti ir kario elgesio taisyklių.

Vyresnieji kariai[]

Vyresnieji kariai yra tos katės kurios išgyvenusios ilgiau negu kiti jo klano kariai ,bet dar nenusprendusios tapti senoliais. Tos katės yra gerbiamos visame klane, miega karių gulyklos viduryje kur šilčiausia ,tuo tarpu kiti kariai miega gulyklos pakraščiuose.

Kategorija:Klano gyvenimas

Advertisement